четвъртък, 6 декември 2012 г.

Новите ми съкровища!!!

За първи път отивам на панаира сама :-)

Направих две (поне) обиколки.
И се насладих на цялата атмосфера без да бързам, без да се съобразявам с някой друг до мен.

Колежката ми от ЕКИП беше с мен на първата обиколка, но после останах сама със себе си... и с всичките книги - любими сегашни, любими бъдещи и любимите минали, чиито корици като видех и ми светваха очите от прекрасните спомени.

Та новите ми придобивки са:
  • Захари Карабашлиев - Симетрия
  • Мирослав Пенков - На Изток от Запада
  • Джон Ъпдайк - Заеко, бягай
  • Дейвид Мичъл - Облакът атлас
  • Дженифър Игън - Жестокото присъствие на времето
  • Тери Пратчет - Нация

Сега ми предстои трудното решение с коя да започна!
Ако можех с всичките...




Няма коментари:

Публикуване на коментар